poniedziałek, 3 lutego 2014

Really????

Okej, Dobra, mogę strawić ustawione związki na facebooku i wspólne focisze, ale ciągle nie wiem poco to komu do życia potrzebne? Większość ludzi wasze szczęście i tak jebie a nawet z nieszczęścia się uradują. Nawet nie macie pojęcia jak takie coś mnie irytuje. Takie wtrącanie kinola w nie swoje sprawy.... Jak widać inni ludzie muszą mieć bardzooo nudne życie skoro wtrącają się w czyjeś. Ale nie to, jak fakt, że inni wstawiają zdjęcie prezentów na facebooka mnie dopiero bawi. Nie wiem, na serio, nie wiem co chcą przez to osiągnąć.... A mówię o takiej jednej Marcie :P żałosna kobietka.... a moja ex przyjacióła. Jednak przekonałam się jaka ona to potrafi być, a sama najeżdża na innych... Ale dzisiaj wchodzę lukam nudne wpisy na fb i co widzę? Jej prezent od chłopaka. Nie jestem zazdrosna, jak możecie pomyśleć, ale prawda jest taka że o "Dojrzałym związku facebook nie wie" a ogłaszanie światu co się ma innych wali. Dzisiaj żyjemy w świece egoizmu, mijając każdego z maską obojętności na twarzy.

8 komentarzy:

  1. Może poprostu ludzie boja sie przed kimś otworzyć. Czasem łatwiej poprostu udawać niż być sobą. Moim zdaniem technologia która ma nam pomagać uspołeczniać się poprostu nas odczłowiecza a niektórzy ludzie są juź tak zryci że pokazują całemu światu swoje życie. A gdzie miejsce na sacrum w naszy żywotach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma. Nie ma miejsca na sacrum. Ja ciągle pamiętam co mi ksiądz mówił na bierzmowaniu, że bez Boga każdy związek upadnie :) i to fakt. mamy takich znajomych z którymi pogadamy na fb czy fotce, a w realu omijamy jak dwie obce osoby. Przykre...

      Usuń
    2. Nie wiem czy do konca sie zrozumieliśmy. W tym przypadku sacrum oznacza coś ważnego dla danej osoby coś co zachowa dla siebie. Napewno są takie rzeczy lub zdarzenia które pozostają tylko w ciasnych ramach naszej pamięci.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgodzę sie z twoim przekonaniem. w dzisiejszym swiecie ludzie to egoisci ale także po chuj ludzie chwalą sie na fb wszystkim :) Mam podobne zdanie do twojego :) Obserwuję :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele razy widziałam jak ludzie mijają się bez słowa i tylko głową pokręcą jak zobaczą coś przykrego. Sama pomagałam innym i to taki jakbyśmy nazwali ich"menelami" ale jak się wyciągnie do nich rękę to możemy dowiedzieć się wielu rzeczy. I to takich przykrych które mogą każdego z nas dotyczyć

      Usuń
  4. Oczywiście! Często to nie ich wina że tak skończyli. Tacy ludzie zasuguja na drugą szanse ale jeśli ktoś nie chce pomocy i woli pić po kątach to jego sprawa. Najgorsi są ci którzy zbierają ba "chleb" a tak naprawde chcą sie tylko najebać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są i też tacy i jest ich na serio bardzo dużo ale "kurwe poznasz po oczach, ma kurewskie spojrzenie" i taka jest prawda. Ale są osoby które wylądowały n bruku z różnych powodów.

      Usuń